torsdag 24 mars 2011

Tävling!

För ett tag sen fyllde vi 100 recept! Det ska vi fira med en tävling! Rösta på den av våra fem framslumpade recept som du helst skulle vilja äta på en middag med oss! Du röstar genom att senast 30 april skriva en kommentar till detta inlägg med ditt namn och det av nedanstående recept du vill äta med oss.
Vi lottar sedan fram en vinnare.


Wok med biff och asiatisk sås

Inbakad tacopizza med svamp

Ugnsbakad färskpotatis med sesamfrö

Ugnsrostade grönsaker

Julens chokladkaka

9 kommentarer:

  1. Äntligen en ny tävling!
    Jag vill äta wok med biff och asiatisk sås.

    SvaraRadera
  2. Hej, jag vill tävla och jag gissar på Julens chokladkaka!

    SvaraRadera
  3. Fredrik Karlsson25 mars 2011 kl. 18:04

    Ugnsrostade grönsaker låter som ett helt fantastiskt tilltugg!

    SvaraRadera
  4. OC Robin Olsgaard25 mars 2011 kl. 18:46

    Jag ger mig på Ugnsbakad Färskpotatis Med Sesamfrö!

    SvaraRadera
  5. Låt mig smaka julens chokladkaka!

    SvaraRadera
  6. Nom nom nom, julens chokladkaka ;P ;D

    SvaraRadera
  7. Jag röstar på asiatisk biff!
    //Marie

    SvaraRadera
  8. Hej på er! Vinnaren kommer lottas fram så snart som möjligt och vi räknar med att lägga ut resultatet någon av de närmaste dagarna.

    SvaraRadera