söndag 11 september 2011

Klick!

Anneli: "Jag tycker det skulle vara godare om man fick värma bröden i ugnen lite innan monteringen av hamburgarna sker. Nu kände jag mest av det svala brödet, biffarna var varma men små så man kände inte av dem så mycket."

Mr. Arla: "Jag är hungrig och glad!" (Känslorna hade orsakats av ansträngning och uppspelthet av dagens bokade Tokyoresa.)

Lena: "Gott men lite torrt."

Arlamannen:

Det här tyckte vi om färsbiffar Toscana, den första arlakvällen efter semestern.










Nektarintortilla med klick fick vi till efterrätt. Lena: "Jag får en äpplepajskänsla. Det gick ner. Gott."

Arlamannen: "Det var mycket klick.."

Mr. Arla:

Anneli: "Rätt gott."



För att muntra upp mig själv, och er (?) den lite orkeslösa söndag då jag skriver detta, sänder jag med oss ett mindre politiskt korrekt budskap från Carola:



Carola - Tokyo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar