söndag 15 maj 2011

Alla är vinnare!!!

Svaret på vem som vunnit tävlingen om en arlamiddag med oss är äntligen klart! Vi var på vippen att lotta fram en vinnare när det plötsligt slog oss: varför inte inse att alla är vinnare och anordna ett arlakalas?! Förhoppningsvis kan vi och alla ni sju vinnare; Malin, Johan, Fredrik, Robin, Malin, Lilli och Marie hitta ett datum för ett gemensamt kalas! Det kommer att bjudas på en buffé av alla rätter ni röstat på! Kan inte alla samtidigt, får vi helt enkelt anordna ett par mindre kalas. Våra förslag på datum är: 28 maj, 3 och 5 juni eller första helgen i juli. Så..När vill ni komma på arlakalas?

12 kommentarer:

  1. Wow, vilken trevlig överraskning!

    Jag, Robin, vill meddela att eftersom jag inte har något för mig förrän Sveafur, så passar vilken dag som helst.

    Vad kul det ska bli att lära känna dom andra!

    SvaraRadera
  2. Kul kul! jag kan typ när som helst me :)

    SvaraRadera
  3. trevligt! 28 maj är absolut bäst för mig.
    /malin

    SvaraRadera
  4. Fick just veta att 28 krockar m nåt stort fotbollsevenemang, ledsen för det Malin! Vi får lösa det på nåt sätt om de andra datumen ej funkar. /Anneli

    SvaraRadera
  5. Hej, tack för inbjudan! Jag kan tänka mig den 3 juni, hur låter det?

    SvaraRadera
  6. 3 juni funkar för mig också./malin

    SvaraRadera
  7. 3 juni verkar de flesta kunna, så med stor sannolikhet blir det då. Funderar lite på er som kommer utanför Göteborg, det finns inte så många sovplatser så vi kanske får börja lite tidigare än vanligt så att de långväga gäster som skall hem hinner med tåg och grejer. Sedan är det ju inte helt klart om det blir i Olskroken eller i Guldheden heller.. Återkommer med mer info om plats och tid och ev. sovplatser och sånt!

    /Anneli

    SvaraRadera
  8. Hej, kom på att jag o Frida skulle på Arne Järvinen på Liseberg, fredag kl 19. Detta skulle visst krocka med det festliga arla-evenemanget? Aj aj aj ...

    SvaraRadera
  9. Hej Johan! Va synd! Vi börjar 18 på fre, så det kanske blir lite väl tight att hinna båda? Jag tänker att du, Frida och Malin S som inte heller kan på fre helt enkelt får komma en annan egen gång. Ska höra med Lena hur det ser ut framöver. Har ni bokat mycket annat i sommar eller är ni redo komma på arlamiddag annan gång snart?

    /Anneli

    SvaraRadera
  10. Vi har inte så mycket annat bokat utan kommer en annan gång! Ha det trevligt ikväll!

    SvaraRadera
  11. Nej, men oj! Här har man gått och vunnit högvinst utan att veta om det! Eftersom jag i och med det råkat missa alla föreslagna datum tycker jag att det låter som en bra idé att det blir ett uppsamlingsheat längre fram.

    /Malin S

    SvaraRadera
  12. Japp vi ska allt se till att samla upp er!

    /Anneli

    SvaraRadera